Bemærk:
- Grupperum kan kun bookes via det elektroniske bookingsystem
- Der tildeles kun adgang for ét semester ad gangen. Ved opstart på nyt semester, skal der anmodes om adgang igen
Oprettelse/adgang
Hver enkelt gruppe har én fælles bookingadgang.
For at få adgang til systemet skal ét medlem af gruppen udfylde ansøgningsskemaet "Ansøgning om adgang" med de påkrævede informationer.
- Gruppen vil herefter blive oprettet i systemet, således at booking vil kunne begynde.
- Når en gruppe er oprettet, vil der automatisk blive sendt en systemgenereret e-mail til den oplyste mail adresse med password og brugernavn.
Brugen af systemet
Booking foregår ved at gå ind på http://book.webbook.dk/auc/studbook/
- Hver gruppe kan booke op til 10 enheder af gangen.
- Hver enhed er af 1 times varighed.
- Der kan bookes hverdage 7-22.
- Når tidsrummet for den første enhed er udløbet, fornys retten til at booke endnu en gang.
- Når en gruppe booker, så vil der på skærmen komme besked om, hvilket betjentkontor man eventuelt skal henvende sig til for at få adgang med nøglekortet (hvis man booker i andre bygninger).
- Har gruppen booket en tid, som den alligevel ikke får brug for, så bedes den slettet, så andre grupper kan komme til.
- Når et rum er booket af en gruppe, råder gruppen over rummet i hele tidsrummet.
Bemærk
- Adgangskontrollen aktiveres fra kl. 15.30, afhængigt af bygning.
- Alarmer tilsluttes kl. 20.
- Den elektroniske booking er eneste gyldige reservation af grupperum.
- Hvis dit login er udløbet eller ikke virker, så lav en ny ansøgning.
- Ved problemer kontakt venligst IT-afdelingen på mail: support@its.aau.dk